* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Praca Coacha2009-04-20 13:43:20W ostatnim czasie na rynku pojawia się coraz więcej ofert dotyczących coachingu. Może to rodzić różnego typu pytania. Kim jest coach i jaka jest jego rola? Czy jest to metoda, styl pracy czy zawód? Warsztat pozwoli uzyskać wiedzę na temat tego czym jest coaching, czym różni się od innych form rozwoju, jak przebiega proces coachingu, w jakich obszarach można i warto go stosować, jakie są korzyści z coachingu dla klienta. |
|
Potencjał Marketingu Konferencyjnego „Jakie korzyści wynikają z udziału w konferencjach”2009-03-02 14:30:13Szanowni Państwo, Konferencje "w Domenie Silesia", w których być może mieliście Państwo okazję już uczestniczyć, organizowane są w ramach tzw. sponsoringu konferencyjnego. Firmy eksponujące swoje oferty współfinansują przedsięwzięcie - sponsorując je. Taka formuła nie jest jednoznacznie zdefiniowana, ale - za to - dobrze rozumiana i jak sądzimy - akceptowana. |
|
Budowanie projektu zawodowego2009-01-26 10:41:09Jeśli zastanawiasz się, jak ma wyglądać Twoja ścieżka zawodowa, chcesz poznać swoje predyspozycje zawodowe, przygotować plan drogi zawodowej zapraszamy Cię na kilkudniowe zajęcia warsztatowe pn „Budowanie projektu zawodowego” |
|
„Kongres Kadry, wiosna 2009 - call for speakers”2009-01-19 13:41:03Organizatorzy Kongresu Kadry - największego wydarzenia w dziedzinie zarządzania ludźmi, zapraszają do współpracy merytorycznej przy przygotowaniu programu IX edycji Kongresu Kadry, który odbędzie się w kwietniu 2009 roku. |
|
Mierzenie efektywności reklamy - seminarium2008-11-05 13:29:1327 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką. |
Kursy językowe, szkoleniowe - baza kursów i szkoleń, kursy i szkolenia dokształcające, kursy przygotowawcze na egzamin.
Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.